FINLAND!

2010-09-05 / 16:44:56
Skulle bara vara en vecka i finland, men jag börjar snart på min tredje, varför är bara för att mamma behöver mig just nu, o tänker hållas här i alla fall till nästa lördag. Den 9.9 får vi se hur länge ja stannar kvar o inte.
Saknar livet i Grekland, hade ett jobb, en lägenhet o allt. Nu bor vi hos mamma o pappa och det är inte samma sak än att ha eget, hyr ut min lägenhet här i Finland så :) Men som sagt är de väl alltid lika skoj att vara hemma.
Ben har dom tagit väldigt bra emot, han trivs har han sagt så inga problem. Även han har bestämt sig att stanna kvar tills jag är redo för att åka tillbaka, visst har ja hittat en riktig ängel :) Har även träffat mitt gudbarn Zarah som är 4 månader, min brors dotter. Världens goaste måst jag bara säg :) Mamma och Pappa har fått umgås med mina barn som dom längtat efter, så allt är som det skall vara. Tror jag? Önskar bara att allt skulle va riktigt bra. De är inte som de skall vara men ändå någolunda. Jag har lärt mig att kunna le för stunden i alla fall. Vad detta än vill föra med sig, så har vi alla ett underbart liv, som vi skall leva ut till 100%! Någon som har gjort det just är Amira, hon anlände hem från USA, där hon har varit sen Juni, bilat runt o kollat in mycke :) Men har inte träffat hon, hon är i Grekland ju!

Mamma fyllde 43 här en dag i vecka, vi firade henne med middag, o idag fyller min bror år också :) Så vi skall fira ikväll igen! Han fira igår kväll med kill kompisarna, sött tycker ja, så gammal men kan ändå gå ut o dricka o ha de skoj, han fyllde nämligen 31 :) Ja visst är han efter med barn, ja har två ungar o han har en och ja är nästan 10 år yngre ;) ! Nej men han har också left livet, ja har väl inte riktigt gjort det, utan tänker göra de sen tillsammans med barnen ;) Även jag och Emma ( min bror fästmö ) var ut o dansade, hon drack o ja fick se på ;)

Magen växer o jag mår otroligt bra !


/ Emilia!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: