Borde sova.

2010-09-05 / 21:47:46
De bara inte går klockan är 22.41 här.
Edvin har just blivit tyst tack och lov, tror han har ont i magen. Gnäller o skriker i ett. Nå skall hoppas att de går över. Har suttit upp o diskuterat med pappa idag om hans känslor o varför dom har hållit en sån här "stor" sak ifrån oss, deras barn. Dom hade inte ens berättat till Johan.. Alltså ja vet inte vad ja skall säga, men pappa sa bara att de va ett svårt steg att berätta, de lättade när vi hittade lappen. Lättade de för oss? NEJ!

Har även suttit o snackat med en nära go vän hela dagen idag. De börjar kännas som att varje gång ja ringer henne är de just problems.. Hon är en go vän, känner mig ut o in och lätt o snacka med. Hon är faktiskt guld värd.

Vi hela familje o släkten har en spännande vecka framför oss, då menar ja negativt. Denna vecka kan vi få reda på olika saker som kan va negativt eller positivt. själv är ja ju den engativa personen o tror förståss de kommer att vara negativt. Hoppas innerligt att de inte är så, för då vet inte jag vad jag skall göra.

Tror de får räcka nu, bloggen kommer handla om mina tankar o funderingar en vecka framåt. Inga kommentarer eller sånt behövs. I dont care anymore. !

Godnatt / Emilia
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: